Wish is een van de grootste marketplaces ter wereld met meer dan 74 miljoen maandelijkse actieve gebruikers in meer dan 60 landen.Het afgelopen jaar heeft Wish een belangrijke transformatie doorgemaakt, waaronder een wereldwijde rebranding, een nieuw app-ontwerp, is Wish Standards gelanceerd en hebben ze de shift gemaakt naar een invite only marketplace. Wish heeft hard gewerkt aan vernieuwingen aan de voorkant voor hun bezoekers en aan verbeteringen aan de achterkant voor voor jou, als verkoper.
Tijdens de presentatie van Wish zullen de volgende onderwerpen aan bod komen:
- Het doorbreken van misvattingen over Wish
- Prestatiecijfers over Wish en kansen voor jou als verkoper
- Wat Wish uniek maakt ten opzichte van andere marketplaces
- Hoe jij als verkoper succesvol kunt zijn op Wish
- Interessante nieuwe functies die onlangs zijn gelanceerd
- De impact van shoppable video's
Shoppable video's zijn de trend in social commerce en een mooie kans voor jou als verkoper om je te onderscheiden van de concurrent. Waar in Azië de populariteit van Shoppable Video's afgelopen jaar enorm is gegroeid, zien we dat er in Europa nog veel kansen liggen. Tijdens de presentatie zal daarom Wish inzoomen op deze trend, belangrijke inzichten delen, voorbeelden delen van succesvolle video's en uitleggen hoe jij als marketplace verkoper hier slim op kan inspelen.