#1 Marketplace Event van de Benelux
19 april 2023

#1 Marketplace Event van de Benelux

Editie 2024
Bunnik (NL)
Bunnik (NL)
Marketplace conference voor top sellers
19 april 2023

Marketplace conference voor top sellers

Editie 2024
Bunnik (NL)
Bunnik (NL)
Internationale marketplace specialisten
19 april 2023

Internationale marketplace specialisten

Editie 2024
Bunnik (NL)
Bunnik (NL)
Hands-on tips vanuit de marketplaces
19 april 2023

Hands-on tips vanuit de marketplaces

Editie 2024
Bunnik (NL)
Bunnik (NL)
Spreker

Valence Frigge

Partners helpen te groeien en goede resultaten te realiseren om zo sneller stappen te kunnen zetten met hun onderneming, dat is waar Valence in haar rol als Key Account Developer bij bol.com aan bijdraagt.

In haar rol adviseert zij de top-partners binnen de winkel dier op het gebied van automatisering, adverteren, content verbetering, assortiment, promoties, prijsproposities en nog veel meer. Een commerciële ondersteuning waarbij kansen grijpen en risico’s voorkomen centraal staan.

Image
Keynote

Zichtbaarheid is key op bol.com: dit zijn de must knows voor ervaren verkopers

Tijdens deze presentatie leer je meer over het belang van zichtbaarheid voor jouw producten. Bol.com is steeds vaker het startpunt van de zoektocht van een klant, maar hoe val je op tussen die miljoenen producten?

In deze presentatie deelt Valence vanuit bol.com data en kennis over de invloed van prijs op jouw zichtbaarheid en aan welke knoppen jij zelf kan draaien om meer op te vallen. Wist jij bijvoorbeeld dat voor meer dan 60% van de online shoppers de prijs het allereerste criterium is om het product wel of niet kopen. Dat vind bol.com dan ook meer dan belangrijk en wil jou als partner dan ook motiveren om een goede prijs te voeren. Hoe ze dat doen? Dat leggen ze tijdens deze sessie uit!

Naast prijs ben je vast ook benieuwd wat je nog meer kan doen om je producten meer onder de aandacht te brengen. Een van de meest innovatieve drivers voor verkoop is retail media. En een ding is zeker: retail media wordt steeds belangrijker. Daarom is het cruciaal om als ondernemer te weten wat adverteren voor jou kan betekenen. Daarom vertelt bol.com tijdens deze sessie jou precies wat het beste bij jouw business past en hoe je hiermee van start gaat. Voor elk type assortiment is er namelijk een andere beweegreden om te adverteren. En nog interessanter, wat als je de juiste prijs en zichtbaarheid met elkaar combineert?